Ενημερωτικές δράσεις απο το Europe Direct Kεντρικής Μακεδονίας στα Τρίκαλα Ημαθίας

Πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιανουαρίου στο Δημοτικό Σχολείο ενημερωτική δράση από το Europe Direct Kεντρικής Μακεδονίας. Συγκεκριμένα στο Δημοτικό Σχολείο οι μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης μέσα από το παιχνίδι «Η Ευρώπη είναι θέμα Αξιών» γνώρισαν μερικές από τις θεμελιώδεις αξίες της Ευρώπης, όπως η πολυμορφία και η απαγόρευση των διακρίσεων, οι ελεύθερες εκλογές, η ισότητα των φύλων, το σύστημα δικαιοσύνης και η ελευθερία της έκφρασης και συζήτησαν γύρω από αυτές με όλες τις υπόλοιπες τάξεις.

Οι Θεοί του Ολύμπου (διαδραστικά παιχνίδια)

Κάνε κλικ στο σύμβολο με τα βελάκια (επάνω δεξιά) για να παίξεις το παιχνίδι σε πλήρη οθόνη.

Συνέχεια ανάγνωσης Οι Θεοί του Ολύμπου (διαδραστικά παιχνίδια)

Film «Les Choristes»

Με αφορμή την προβολή της ταινίας «Τα παιδιά της Χορωδίας», ας προσπαθήσουν οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης ν’απαντήσουν στις παρακάτω ερωτήσεις. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που ακολουθεί.

Bonne chance!

http://dim-trikal.ima.sch.gr/site/wp-content/uploads/2020/01/Les-Choristes-film.pptx

Κυκλοφοριακή Αγωγή (2)

Εξοικειώνομαι με τα σήματα της Τροχαίας, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://dim-trikal.ima.sch.gr/site/wp-content/uploads/2020/01/ΜΑΘΑΙΝΩ-ΤΑ-ΣΗΜΑΤΑ-ΤΗΣ-ΤΡΟΧΑΙΑΣ-1.ppt

Ακολουθεί ένα ενδιαφέρον βίντεο που εκπονήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης Προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής από το Δημοτικό Σχολείο Βαλτερού Σερρών. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://dim-trikal.ima.sch.gr/site/wp-content/uploads/2020/01/ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ-ΑΓΩΓΗ-ΕΥΕΛΙΚΤΗ-ΖΩΝΗ-2014-2015.mp4

Οι κάρτες μας ταξίδεψαν στην Ιταλία!

Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης έμαθαν να εύχονται «Καλά Χριστούγεννα» στη γλώσσα των συνεργατών-φίλων τους από το Έργο eTwinning που υλοποιούν με τίτλο «Faisons la fête!». Στο βίντεο που ακολουθεί θα τους δείτε να φιλοτεχνούν χριστουγεννιάτικες κάρτες για τους νέους φίλους τους, αλλά και να στέλνουν τις ευχές τους στα ιταλικά, στα ισπανικά και στα ρουμανικά!

Ένα πολύ όμορφο βίντεο μας έστειλαν και οι Ιταλοί, μόλις έλαβαν τις κάρτες μας. Τους ευχαριστούμε πολύ! Merci beaucoup, les amis!

Κυκλοφοριακή Αγωγή (1)

Στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης ταξινόμησαν τα μέσα μεταφοράς σε τρεις κατηγορίες (ξηράς, αέρα και θάλασσας) και στη συνέχεια συζήτησαν για τα οδικά σήματα και δραματοποίησαν σκηνές που διαδραματίζονται στον δρόμο.

Μπράβο παιδιά!

Δ.Σ. Τρικάλων Make A Wish λήψη από ψηλά με drone.

Οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας σχημάτισαν ένα αστέρι και μια καρδιά για το Make A Wish. Πατήστε τον σύνδεσμο κάτω για να δείτε το όμορφο βίντεο.

http://dim-trikal.ima.sch.gr/site/wp-content/uploads/2020/01/Make-A-Wish.mp4

Χριστουγεννιάτικη σχολική γιορτή 2019

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων παρουσίασαν σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς μια απολαυστική χριστουγεννιάτικη παράσταση με τίτλο: <<Χριστουγεννιάτικοι Μπελάδες >>. Ζήσαμε μαζί μια μεγάλη περιπέτεια που είχε ο αγαπημένος άγιος των παιδιών, ο Άγιος Βασίλης, ο οποίος ύστερα από αρκετές χιουμοριστικές καταστάσεις αλλά και με τη βοήθεια των παιδιών κατάφερε να αφεθεί ελεύθερος για να συνεχίσει το έργο του. Την γιορτή πλαισίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης με ένα όμορφο, παραδοσιακό χορευτικό, αλλά και η χορωδία μας που πρώτη μας ανήγγειλε τη γέννηση του Χριστού λέγοντάς μας τα χριστουγεννιάτκια κάλαντα.

6ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το σχολείο μας συμμετείχε στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής. Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής (ΜΦΡ) αποτελεί μία πρωτοβουλία του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, της  Δ/νσης Β/θμιαςΕκπ/σης Δ. Θεσσαλονίκης, του Δήμου Νεάπολης – Συκεών και Καθηγητών του Α.Π.Θ. και του ΠΑΜΑΚ. Βασικοί παιδαγωγικοί στόχοι της διοργάνωσης αποτελούν η ενθάρρυνση των μαθητών στην ενασχόληση με την κατασκευή και τον προγραμματισμό αυτοσχέδιων ρομποτικών κατασκευών, στην ομαδική εργασία, στην ανάληψη πρωτοβουλιών, την καινοτομία και την ευρεσιτεχνία, μέσα από την ανακαλυπτική μάθηση. Οι μαθητές της Ε’ τάξης διακρίθηκαν για την ευρεσιτεχνία τους.